17 dec. 2010

När det plötsligt går uppåt.

Idag har jag varit och besökt en av mina klienter som för ett litet tag sen gick in i ett program på ett behandlingshem och det är nog det mest upplyftande jag upplevt på hela praktikperioden.

Min praktikperiod började jättebra och har dalat väldigt mycket på sistone. Ibland vill jag strypa min handledare och tycker att hon är världens största MUPP. Men jag försöker hela tiden andas lugnt och tänka "hon är sitt bästa." Det funkar ibland, ibland vill jag bara vråla.

Så dagens besök på behandlingshemmet var välbehövt och jag är fortfarande skitglad. Min själ, min existens i universum önskar verkligen X all lycka och framgång. Nu ska hela universum jobba för att hans vilja skall bli verklighet.

1 kommentar:

  1. Vilken tur att du inte är min kandidat, vem vill vara en mupp ;)

    SvaraRadera