19 dec. 2010

Helgen gick alldeles för fort.

Fredagen:
- jobbade 18 timmar och fick under den tiden...
- samtala med världens roligaste väktare.
- träffa en hel del poliser undercover!
- öva på min väldigt kassa franska med franska kids.
- äta julbord med styrelsen från min boförening.
- kramas och prata med en A-lagare som bjöd mig på ost.
- titta live på Musikhjälpen.
- vricka foten.

Kom hem tröttare än på länge och somnade på tio minuter.

Lördagen:
- till Ikea för att köpa skrivbord och stol till dottern. Gjorde världens snabbaste Ikeabesök.
- åt korv och pizza för 5 kr styck. Ikea såklart!
- monterade ihop båda grejer till en tre låtars playlist som gick på repeat.
- fick ont i underarmarna av allt skruvande.
- uppdaterade mig på seriefronten.
- fräshade till mig.
- tackade nej till fest hos kärlekens kusin och mös med mat och glass själv.
- såg en film TVÅ ggr.
- pratade med kärleken nästan hela natten.

Söndagen:
- vaknade sent.
- besökte Ikea för att en del av stolen inte gick att montera.
- åt korv och pizza. =)
- läst vidare på min King-bok.
- SOV MIDDAG. kan meddela att det var underbart!
- sett Unthinkable som spelade på människans moralisering i kriser och visade hur grymma människor kan vara.

Haft en bra helg som bjudit på vila. Nu kanske jag klarar jag den kommande veckan som bjuder på jobb, praktik, julklappsshopping, städ och umgänge. Längtar redan till fredag.
Håll tummarna för mig som ska genomlida 18 timmars arbetsdag 3 dagar i rad innan julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar