3 dec. 2010

Utslagen

Tror ni att jag städade igår?
- Nej, för det gjorde jag inte.

Somnade vid halv sju på soffan. Vaknade en stund senare av att dottern säger att det ringer på våra telefoner. Jag går upp helt yrvaken och bäddar ner henne i sängen. Sen lägger jag mig och sover. Klockan var då nästan åtta.

Sov hela natten. Vaknade vid tolv och tittade på klockan och somnade om. Likadant vid fyra. Vaknade halv sex och gick inte upp förrän halv sju. Drömde konstiga drömmar, men inga dåliga.

Jag var nog helt utslagen, för jag sover nästan aldrig så länge i sträck. Hade väldigt ont i korsryggen när jag vaknade dock.

Idag väntar en 18 timmars arbetsdag/kväll/natt igen. Imorgon kl nio på morgonen blir det tvättid och sen 10 timmars arbetsdag. På söndag är jag ledig. Kraft behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar