13 dec. 2010

Söndagkväll

Helgen tog slut alldeles för snabbt.
Det här året har sugit till sig mina krafter. Men universum har varit givmild med att ge tillbaka - verkligen. Så jag klagar verkligen inte. Men jag är utmattad. Längtar till min lediga vecka till jul. Just nu längtar jag till helgen, trots att den inleds med 18 timmars arbete.

Försöker därför avsluta söndagkvällen med energi i form av musik.

Dessa tre låtar ger mig otroligt mycket just.

Låt 1 - Ger styrka och visar på att det unika i dig är det starka i dig. Lady Gaga kan sägas mycket skit om, märker det på omvärlden. Men ingen kan sticka under stolen med att hon är utomjordligt bra.

Låt 2 - Så mycket känsla, ånger, drifter, ängslan och underlägsen, men ack så musikalisk. Rihanna såklart.

Låt 3 - Återigen Rihanna, som sjunger det varje kvinna vill. Dessutom vill jag bara dansa när jag hör den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar